Lokal kjendis…..

Så har det skjedd igjen. Kjerringa har stukket seg frem i avisa, og blir snakket til av mer eller mindre perifere bekjente.

Reportasjen til denne journalisten som ville skrive om denne kjerringa ble publisert på avisens nettside i går ettermiddag, og det tok ikke så lang tid før meldinger begynte å dukke opp. Første melding kom fra Finnmark, så da skjønner dere hvor stor denne kjerringa og bloggen hennes har blitt.

Nei det var ikke en kokk fra Alta som sendte sin hilsen. Meldingen kom fra en tidligere kollega som nå er bosatt det oppe.

I dag var jeg en tur innom Kiwi, og da kom norsklæreren min fra ungdomsskolen bort og sa at han syntes det var gøy at flere og flere leste bloggen min. Hyggelig. Det er noen år siden denne kjerringa gikk på ungdomsskolen.

Koselig med tilbakemeldinger.  Men jeg håper denne lokale kjendisstatusen går raskt over, og jeg skulle ønske reportasjen dreide seg mer om politikeren enn om bloggeren…..

14 kommentarer

Siste innlegg