Nå tar jeg helga….

Tror dere jeg har ligget og sløvet under pelspleddet i hele dag?  Og nei, ikke denne kjerringa her nei! Men jeg skal innrømme at det var det jeg hadde mest lyst til i dag tidlig.  Det krevde en kraftanstrengelse og gjøre seg klar og komme seg av gårde.  Litt stolt over at jeg klarte akkurat det i dag….

Så var det seks timer med digitale møter som tillitsvalgt.
Ble sittende litt etterpå og regne og drodle litt om lønnsforhandlingene.   Leke med tall.  Få min egen oversikt på hvor store utfordringene er.
Godt å være mentalt i gang. Tiden går fort i eget selskap – og det var kveld før jeg dro hjem.

Har laget middag, wok md kylling.  Kjøleskaprens, eller man tager hva man haver. Kjært ban har mange navn.
Skavlet litt om alt og mest om ingenting med Gamle Gubben Grå.
Nå har jeg skjenket meg et glass rødvin. Jeg har tatt helgen.  I morgen har jeg fri.
Skal bare ha et telefonmøte med veilederen min hos Fretex.  Dere husker hun som liksom skal finne noe fornuftig jeg kan brukes til.
Skal og ha en telefonkonsultasjon med fastlegen
Og et møte i Fylkestingsgruppa når jeg tenker etter.
Men utenom det har jeg helt fri.

10 kommentarer
    1. Jeg blir litt engasjert i hva denne kjerringa foretar seg i løpet av en dag. I forhold til andre influensere.Se for deg hun som EN gang var koblet til en fotballspiller, som nå bare trener og viser fram unga sine når det passer seg. Hun gjør ikke spesielt mye. Det som er godt er at ekte mennesker har faktisk et liv. Det viser seg at andre bloggere må enten se at det ikke er noe å satse på, eller dra det til ekstreme greier. Døde unger, har jeg hørt om…
      .
      Fortsett, bare fortsett!

    2. Sender de “alle” til veiledere hos fretex? Alle de ikke vet hva de skal gjøre med? Er det en slags straff før man får innvilget ufør? Du har da mer enn nok å gjøre…

      1. Jeg tror egentlig Freted var tenkt som en lettere måte å få meg ut i annet arbeid på.
        Jeg har ikke helse til å forflytte pasienter eller vandre mye rundt på harde gulv. Da får jeg vondt,

    3. Det høres deilig ut med beina høyt og pels -pledd. Når du får hvilt litt får du ta barføttene ut i snøen kanskje? 😂Du snakket om at du hadde lite energi, jeg er imponert over hvor mye du orker jeg. Jeg føler selv jeg ikke har så stor arbeidskapasitet som en del andre 🙄

    4. Håper en god natts søvn hjelper og gir litt energi. Ønsker deg en god helg og at smertene avtar noe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg