Phu. Har vært i lekebutikk med ungene….

“Mamma, se! Mamma, mamma, ååh!!! Mamma SE!!!” Jeg har tilbrakt  deler av formiddagen i en lekebutikk sammen med to av mine håpefulle og er relativt sliten i hodet. Det er jo så utrolig mye rart å se på i en lekebutikk. Spesielt når det er lenge siden vi har vært et slikt sted. Hele tre bæreposer ble fyllt opp før vi kom derifra.

Nå er det sikkert noen av dere som stusser. Er ikke denne kjerringa eldgammel? Og ungene hennes burde da være litt over lekebutikk-alder? Jo det stemmer. De to jeg hadde med meg er 23 og 29 år gamle, og det var hun på 29 som med store øyne ropte “Se mamma!” ustanselig.

Grunnen til besøket i lekebutikken et at vi er så utrolig heldige at vi har blitt bedt i 5 års bursdag i ettermiddag. Og skal man i 5 års-dag, ja da handler man gaver i lekebutikk. For oss som da ikke er så ofte i lekebutikken var det utrolig mye å se på.  Tipper flere av oss ønsket at det var vi som var 5 år igjen.

 

11 kommentarer
    1. Uffa meg, lekebutikker. Jeg var enorm glad da den perioden var over. All plasten, ble nesten uvel av det. Regner med det ikke har blitt bedre. Jeg var slik trelekemamma. Ikke likte jeg pistoler og ikke likte jeg barbiedukker, men tror det var jeg som ga de – for forbud kan føre til higen etter tingene. Men det hørtes ut som dere fant mye bra til 5-åringen. Kanskje jeg har syntes det var morsomt også og tatt med gjengen min i dag :)..

    2. Hei kjære kjerring! Kom over bloggen din i dag i et kommentarfelt på Kvinneguiden, kanskje ikke overraskende i en tråd om sjarmtrollet Kokkejævel.

      Har i ettermiddag kikket i arkivet ditt og vil bare legge igjen en liten hilsen. Fornøyelig lesing! Du virker som en klok og flott dame og leverer rikelig med innertiere. Kjempefin blogg!

    3. Koselig å lese bloggen din 🙂 Er innom nesten hver dag.
      Kokken har jeg gått lei av for lenge siden 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg