Spinn-off produkter

Jeg har fått en fantastisk idé! Eller rettere sagt jeg har ærlig og redelig stjælt den, men samme det. En idé er en idé og denne er fantastisk god.

Dere vet alle kjendiser med respekt for seg selv har produkter som de liksom setter navnet sitt på.  Bjørn Borg og Sputnik selger truser og boxere,  Bjørn Dæhlie hadde noen skiklær og Ullvang noe ulltøy, Sophie Elise har sin egen kosmetikkserie Glød, og så videre, og du kan finne Kaptein Sabeltann og Julius på alt fra T-skjorter til brød.

Så nå tenkte jeg vi burde jo få noen produkter med kjerringtanker på også. Jeg har grunnet i hele dag på hva det ville være mest fornuftig å dekorere med kjerringtanker her og kom til at en tank ville være det rette.  Men ikke hvilken som helst vanntank eller noe slikt. Nei en tenke-tank.  Ja dere har vel hørt om tenke-tanker? Det er jo så i vinden for tiden. Civita og… Ja jeg husker ikke hva de andre heter i øyeblikket. Så jeg tenkte altså at en Kjerring-tenke-tank måtte være det ultimate!!!

Men sånne tenke-tanker er liksom ikke noe fysisk. Ikke noe håndfast. Ikke noe man kan ta og kjenne på eller bestille i nettbutikker. Men så fikk jeg den geniale ideen!  Det er jo enkelte som mener at denne kjerringa kan være litt brautende, valse over meningsmotstandere enten det er arbeidsgivere, politiske motstandere eller toppbloggere. Så hva er vel mer på sin plass enn en Kjerring-tenke-tanks?

 

10 kommentarer

Siste innlegg