Toppblogger som ikke blogger…..

Noen og enhver kan jo surne når en ser at den som topper bloggtopplist for 5. dag på rad ikke har levert et eneste blogginnlegg siden lørdag klokka seks.
Nå har riktignok Sophie Elise vært i alle kanaler og aviser de siste dagene, så behovet for  å blogge, og tiden til å blogge har kanskje ikke vært så stort.

Hvis dere som meg savner lesere og vil pynte litt på statistikken, så sett navnet Sophie Elise i overskriften.  Jeg skal si lesertallet stiger!  Jeg kom nesten, men bare nesten på bloggtopplista.  Vil anta at jeg er nummer 101…

6 kommentarer
    1. Ja, mye fine overskrifter som trigger lesere eller klikk helst. Jeg liker at folk leser 😀 Hvis man blir “avslørt” på å bare bruke overskrifter som “agn” og innlegget ikke inneholder noe av overskriften så tror jeg også folk forsvinner ganske fort 😉

    2. Det er forskjell på folk, vet du. Noen må jobbe mye mer enn andre , og så kommer det ofte fint lite ut av det. 😁Andre kan bare eksistere og likevel oppnå mye. Så er det en haug imellom der.

      Det småregner. Tåke er det også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg