Lykken er et lite kort…..

I dag dumpet det et kort ned i postkassa vår..

Det var fra datteren !  Hun har flytta til Harstad, og jeg syns jeg ser henne overalt i byen og ellers hvor jeg ferdesl.  Kortet var skrevet for tre uker siden da hun og Sambo var på Kreta. Leenge føs de flyttet opp til høye nord. Og lenge før sist jeg så henne.

Kortet starter i kjent datter stil: “Hello My dear Family!  Regner med at dere savner meg som alltid…..  og avslutter etter en beskrivelse av ferien…..Hils alle, jeg er glad i dere. Klemmer fra deres høyt elskede datter.” Det er datteren min i et nøtteskall.

Et lite lysglimt som inledet en forhåpentligvis frihelg for en mamma som savner jenta si.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg