Duracell kanin med flatt batteri

Jeg ser på meg selv som en Duracell kanin. Hobb, møter, tillitsverv, politikk. Dagene er fulle. Sovner før hodet treffer puta. Pulserend liv. Jeg kjenner at jeg lever.

Nå er batteriet tomt. Kroppen verker. Hodet dunker. Ligger under pleddet på sofaen og sover, leser litt, sover igjenn. Slapp og sliten.

Drikker appelsinjuice i stedet for Cola. C-vitamier skal være sunt. Vil så gjerne ha energinivået mitt tilbake. Hvor er batteriladeren? Jeg vil ha livet mitt tilbake.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg