40 % rabatt på Desenio

Reklame | Har brukt ordet rabatt, derfor merket med reklame

Ja, det er selvsagt ikke jeg som deler ut rabattkoder.  Det er det Isabell Raad som gjør.  Jeg, jeg har dalt helt ned på en 54. plass og begynner å bli små frustrert og desperat.

“It’s all in the details” sier Isabell og innrømmer at hun alltid har vært glad i interiør og det og dekorere en leilighet.  Vi er like der, Isabell og jeg.  Jeg er og utrolig glad i og opptatt av interiør.  Og rimelig pirkete på detaljer.
Men mens Isabell bestemte seg for at hun kun skulle ha helt nye ting inn i leiligheten sin, har jeg en ide om at mest mulig av interiøret i Drømmehuset og på hytta skal være brukt. Det gir mer sjel, og personlighet.  Trenger jeg et nytt bilde er det liksom ikke bare å søke “poster” på PCn, fire klikk og dermed kommer en poster eller ti flyvende på døra etter få dager.  Bildet dere ser over her, for eksempel helger i gangen i Drømmehuset.  Det forestiller Rosa Luxenburg, og passer utrolig godt inn både når man ser på farge og motiv i gangen hjemme hos meg.

Før kunne jeg fort gå litt amok på Loppemarked og bruktbutikker, det er jo så mye fint.  Men med årene har jeg fått en helhetlig plan på hvordan jeg vil ha det “It’s all in the details” , Jeg ønsker jo ikke at Drømmehuset skal fremstå som ei bruktsjappe eller et loppemarked.

Isabell har klikket hjem ikke mindre enn 7 store posters og 2 mindre. Alle rammet inn i samme type ramme.  Bildene gir et rent og pent inntrykk.  Hun har ikke hengt de opp ennå, hun venter på møblene.  Det er lettere å se akkurat hvor bildene skal når møblene er på plass.  I og med at postersene er såpass store, håper jeg hun ikke får seg noen overraskelser.

 

 

 

3 kommentarer
    1. Den fromme siden av Isabel er nok at hun vil gi inspo til alle sine lesere. Hvis de fleste er under 15 år, kan jeg dog ikke skjønne at de er en stor kjøpergruppe hos Desenio, eller andre produsenter, for den del.
      Business-Isabel selger gjerne alt som gir klingende mynt i kassa. Og det skal hun ha; hun har fått dette til.

      Kjerringer fra Ringerike har svært sjelden vært med på Paradise Hotel eller andre mer eller mindre unevnelige reality-serier. Der har du noe av forklaringen på din høyst ufortjente nedsynking på topplisten. I tillegg er ikke folk over 45 så fryktelig bevisste på at bloggverdenen gir en tankeflukt for sjelen etc etc. Jeg vil tro du har en ekstraordinær stamina som kan hjelpe deg å holde ut og fast inntil du når tronen.

      Heia, heia! 🤗🤗🤗

    2. Jeg har min type kunst på veggen jeg. Noen bilder av Lady August. Noen glass bilder av Åshild Karevold.Noen av Marianne Gudem osv… Koselig med litt på veggen som man liker selv. Hvis man skal beholde toppplasseringer må man drive med håndarbeid, lage mat ELLER være Å-kjendis 😀 Eneste mulighet. Så du MÅ nok inn i et kjendisprogram 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg