Denne dagen måtte jo komme….

Dere som følger med på blogg.no har sikkert lagt merke til bloggen til Nesfotballen, og i dag er det nettopp denne bloggen som er Dagens Bunnblogger.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har klikket meg inn på denne bloggen tidligere. Jeg er ikke så veldig interessert i fotball. Og da blir fotballen på Nes i Akershus heller ikke så veldig interessant.

Det innlegget jeg skal kommentere er en serie filmklipp fra vårens siste G9 kamp mellom FUVO og Hvam.
Jeg klikker meg ikke inn på filmklippene.  Jeg har aldri vært fotballmamma, men jeg vet at G9 står for gutter 9 år.  Og ja, å se glade barn kose seg på den grønne matta kan jeg i grunn like. Men dog, så interessert er jeg ikke.

Jeg har en stund lurt på hva FUVO står for i overskrifter på denne bloggen. Nå googler jeg det. Det står for Funnefoss Vormsund Idrettslag.
Googler Hvam og jeg. Det er et annet idrettslag i Nes.  Altså har det vært et lokalt oppgjør i 9-års klassen.
Glade barn som endelig får boltre seg på fotballbanen igjen. Men kanskje ikke den mest interessante bloggen for den gemene hop?

For de som lurer på bildet er det fra Jevnaker stadion, knipset en gang jeg gikk forbi området på tur for mange år siden. Jeg skal ikke ha på meg at jeg har vært på fotballkamp.

5 kommentarer
    1. hahahaha så du har ikke vært på fotballkamp, nei 🙂

      Mine gutter spilte på lag da de var mindre – så jeg har hatt MIN del på sidelinja rundt omkring – og jeg er jo interessert i fotball – det vil si; LANDSLAG – og har heiet mitt dette fotball-EM kan man si. HEIA ENGLAND!

    2. Ja da har du hatt nok egentlig 😀 Mine var også innom korps, kor og håndball, men en landet på fotball og den andre på data/gaming 😀 Sånn er det 🙂

    3. Jeg er fotballgal. Har favorittlag i England og selvfølgelig Bodø Glimt.
      Nå har det vært EM for alle penga.
      Og jeg var fotballmamma da min yngste sønn var i rett alder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg