Fra loftet er det helt stille…..

I dag er jeg litt opp på lista igjen.  Nummer 18. En plass opp fra i går.  Det gjør meg glad.
Kokkejævel er tilbake på bloggtoppen.  Det gjør meg ikke like glad. Jeg liker Isabell Raad.

Clikbaitenes konge skriver om barnesang fra kjelleretasjen. Jeg skriver om at det er helt stille fra loftsetasjen. Stille på en god måte.  Hører jeg godt etter kan jeg høre lyden av noen som sover.  Jeg tror Kokkejævel og jeg koser oss like mye med de to lydbildene.

I går fikk vi en påminnelse om at det viktigste er ikke å ha kakeboksene fulle av kaker, nyvaskede gulv , et julepyntet hjem eller store hauger med julegaver.  Det viktigste er familien, flokken min. Gamle Gubben Grå , meg og ungene.
Vi koste oss sammen i går kveld.  Deilig pinnekjøtt og rolig samtale i stua, nøt å være sammen.

Og akkurat i går kveld lot vi julestresset være og bare koste oss sammen vi som hører sammen.  Jeg tror vi trengte det i går, alle fem.

For som ungene bildedokumenterte på snap i går, Yngste Sønn startet juleferien med et smell!, og det ble plutselig mange biler i kø på vei til fjells.
Alt gikk bra med alle i alle bilene. Også med Yngste Sønn ble det konstatert etter en sjekk på legevakta.
Det var ikke hans feil, og biler kan repareres.   Alt gikk bra.

Det er godt å høre rolig søvn fra loftsetasjen i dag.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg