Gamle Gubben Grå og Kjerringas julekalender del12

Her sitter jeg og for tredje dag på rad poster jeg et bilde fra i fjor for å skape julestemning på bloggen.
Gårsdagen forsvant til kommunestyremøte, handle inn til helga, sjåfør for Datteren og så biff, gratinerte poteter og rødvin. Gamle Gubben Grå disket opp, og jeg kunne kose meg med et godt måltid. og en god samtale rundt matbordet om dagens begivenheter.

Nattemørket ligger fremdeles utenfor vinduene.
Vi skal ha en god frokost før vi setter i gang dagen. Orker ikke stresse leer se på klokka i dag.
Bare begynne øverst på lista og sakte arbeide seg nedover. Ta det en rekker. Ha fokus på det jeg får gjort og ikke på alt jeg ikke får gjort.  Jul blir det nok i år også.

Og til de som har litt tungt for det, nei jeg er ikke på hytta.

4 kommentarer
    1. Flott vinterbilde, lyst og fint! Her er det så mørkt hele tiden, det har kommet litt snø i natt så vidt det er, men det er fortsatt mørkt ute.
      Høres ut som en fin plan, å starte med en god frokost
      Her skal vi ha felles frokost om en par timer. Ha en fin lørdag☺.

      1. Felles frokost høres kos ut.
        Gamle Gubben Grå og jeg tok hver vår brødskive nå. Jeg blogger og han leser avisen.
        Nyter stillheten sammen.
        Yngste Sønn er våken, men tipper det går en stund før han kommer ned fra loftet. Fridag og ingen skal mase på andre i dag.

    2. Nydelig bildeminne fra fjoråret 🙂

      Ja jeg gjør det samme, tar det sakte men sikkert – har en liste og krysser av. Null stress. Kom plutselig på at jeg må anskaffe juletre….. det blir til uken en dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg