Gjøre noe fornuftig

En bør velge hva man bruker tid og krefter på med omhu. Mitt siste innlegg Tok meg en roadtrip mener jeg å huske jeg avsluttet med noe sånt som:

  Jeg får bruke resten av dagen på noe fornuftig.

Vel etter å ha gjort litt husarbeid og tatt en dusj dro jeg til sentrum. Jeg hadde noen ærend å ordne.  Her i Drømmehuset leker vi ikke middag. Jeg trengte blant annet litt Amaretto til desserten på torsdag. Eldste Sønn har bursdag da, så vi bør vel ha fire stjerners middag eller noe der omkring.

En kjapp tur til byen var planen. Men så gikk det som det ofte går. Jeg havnet ved et kafé-bord med en kaffe-latte og litt lunsj.

Å ta til seg næring har jeg hørt at skal være fornuftig, så jeg holdt vel det jeg lovet.

Etter at jeg kom hjem har jeg både gått ut med søpla, gått nok en tur med Charlie Chihuahua, strikket litt mer på temperatur-teppet og laget dessert. Marengs, iskrem, bringebær og hjemmelaget jordbørsaus. Det må vel sies å være helt ok dessert på en helt vanlig tirsdag….

4 kommentarer

Siste innlegg