Tok meg en roadtrip

I dag følte jeg for å gjøre noe annet enn bare å drive på her hjemme. Så jeg dro av sted på roadtrip.  Ikke den lange trippen. Jeg er hjemme igjen nå.  Var vel borte rundt fire timer.

Noe  ganger er fire timer nok. I dag var det ikke det.  Klarte ikke kjøre fra den dårlige samvittigheten. Jeg burde holdt meg hjemme. Jeg har et skap å rydde, og noen kjellerboder. Sikkert flere steder og. Hadde vært fint å benytte anledningen i dag når jeg har huset for meg selv. Noen malingsprosjekter har jeg og på gang. Ja, og så har jeg dårlig samvittighet for å kjøre rundt sånn. Det er jo helt unødvendig. Bensinen er dyr og miljøet har ikke godt av det det heller. Hvis jeg på følte så for å forlate Drømmehuset er det nok av folk jeg burde besøke som sikkert ville bli glade for besøk…. Slik fortsatte tankene mine å kverne mens jeg kjørte.

Jeg var ikke helt alene da. Hadde med meg Charlie Chihuahua. Stoppet et par steder og gikk litt rundt og tittet.  Fint å se sau på beite.

Fant meg og en kirke  Sjåstad kirke. Dere vet meg og kirker.  Fikk ikke studert den så nøye som jeg ønsker. Hadde jo med meg Charlie Chihuahua. Synes ikke hunder har noe på en kirkegård å gjøre. Men kirken var fin, og jeg har lest  meg opp. Blir nok et innlegg om den etter hvert.

Vel nå er jeg hjemme igjen.  Jeg får bruke resten av dagen på noe fornuftig.

4 kommentarer
    1. Viktig å komme seg ut og gjøre ting man har lyst til også, – så det var både fornuftig og ikke noe du bør da dårlig samvittighet for i det hele tatt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg