I dag skal jeg være flink

I dag skal jeg være flink og stå på her i Drømmehuset. Ikke kafe-besøk og kaffe-latte i dag. I det minste ikke før langt ut på ettermiddagen.  Det er i det minste planen. Så får vi se hvordan det går.

Ennå ligger vinternatta mørk utenfor vinduene og det er lov å starte dagen litt rolig med en kopp gløgg.  Merkelig nok ser det ut som om det er tomt for pepperkaker – igjen.  Må nok huske å kjøpe en boks når jeg drar på Kiwi.
Og nettopp en tur på Kiwi er det som står først på listen min i dag. Jeg har planer om å lage et sjokolade-hus jeg har sett på nett, tror det er reklame fra Meny. Da trenger jeg noen plater melkesjokolade.

Hører på radioen at snøen lager vanskelige kjøreforhold og kaos på veiene. Muligens jeg sender Gamle Gubben Grå og den store dieselbilen avgårde. Faren med det er at han ikke kommer hjem før det på nytt begynner å mørkne.  Han ser ikke helt det samme behovet som meg for å bruke frilørdagen på å stulle og stelle i Drømmehuset. Slipper jeg han avgårde forsvinner han fort.

Nei, det begynner å lysne.  På tide å sette i gang.
Men først litt frokost..

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg