I morgen reiser jeg til….

Gud jeg er så lykkelig, for Isabell Raad er fremdeles på bloggtoppen.  Riktignok ramla jeg fra 54. plass til 55. plass, men det er så mye morsommere når Isabell er på topp.

Isabell reiser til varmere strøk i dag, nærmere bestemt Sri Lanka.
Jeg skulle ha reist til Sundvollen på ledersamling på onsdag, men den r avlyst på grunn av korona.  Vi helsepersonell skal unngå å samles i store flokker. Neste onsdag er det planer om at jeg skal dra på tariffkonferanse til Gdansk. Det er spådd tre grader og overskyet. der. I Sri Lanka er det spådd 32 grader og sol. Bare nevner det.
Mulig Gdansk blir avlyst pga koronavirus.  Vi er helsepersonell.  Hvordan det er med Sri Lanka og korona vet jeg ikke.  Tror ikke Isabell er så opptatt av virus.

Isabel reiser sammen med en del andre influensere.  (tror jeg) Jeg kjenner ikke de andre navnene.
Jeg reiser til Gdansk sammen med radiograf tillitsvalgte fra hele landet.  Og jeg skal love deg, det er litt av en gjeng!

Lapoint sponser turen til Isabell Raad.  Jeg sjekka opp firmaet.  Tenkte de kanskje kunne vært interessert i å sponse en reise for meg og..  Gamle Gubben Grå og Kjerringa på tur.  Lapoint driver med surfeturer og kite-turer….
Jeg spør Gamle Gubben Grå hva han har mest lyst til av surfing og kiting. han virker ikke så veldig entusiastisk for noen av alternativene.  Måtte jeg velge hadde jeg faktisk valgt kiting.  Hadde selvsagt ikke gått særlig bra, og jeg høres sikkert helt dust ut, men jeg foretrekker å ramle ned fra store høyder med verneutstyr fremfor å synke ned til havets bunn gang på gang.
De har yogaturer og. Høres litt tryggere ut.

Isabell skal lære og surfe, kjøre firehjuling, se x antall solnedganger og hun hevder og at hun har tenkt å se flere soloppganger også. spise god mat, dra på “sykehus” for skilpadder og dra på safari.
Hvis du stryker den surfinga og de firehjulingene kunne jeg godt bli med på resten.  Er god både på soloppganger og solnedganger.  God mat og sykehus (skilpadder eller mennesker, sykehus er sykehus)  er også helt min greie. Safari likeså.  Gamle Gubben Grå stiller seg og positivt til solnedganger, sykehus for skilpadder, god mat (han spør om de serverer skilpaddesuppe, for det har han aldri smakt.) og safari.  Litt mer tvilende til soloppganger, og undres på om de kan arrangeres litt senere på dagen…
Men helt klart, vi blir med hvis noen ønsker å sponse.

Gjengen til Isabell skal bare være på Sri Lanka i 8 dager. Jeg hadde takket ja til en gratis ferie, om det så bare hadde vært en helg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Gratis ferier er ikke feil nei. Men de florerer ikke her i gården heller. Må nok betale selv.
      Leit med koronaviruset som skal ødelegge så mye, men skjønner godt at helsepersonell må utvise ekstra varsomhet.
      Du får nyte søndagen i alle fall, for enn så lenge, så har den ankommet helt gratis ♥

    2. Gratis og gratis… de sponsede turene er skattepliktige som bare det, så jeg skjønner ikke helt hvordan de fikser skatten når de bare ferierer. Men de har vel inntekter i fleng på si. Vet om en som ærlig og redelig førte opp sin reklame-gratistur og fikk restskatt på flere tusen kr. Vedkommende hadde ikke noen ekstrainntekt da. Etter de søte kløe kommer den sure svie.. 😏 Og kanskje ikke alle bloggerne fører opp ting de sponses med…lite er gratis i dette landet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg