Jeg vil bare stikke innom å si…

God lørdag!

Her kommer det en liten lørdagsoppdatering, og en liten takk for alle fine meldinger jeg har fått de siste dagene. Det gjør meg SÅ glad.  Tar gjerne flere kommentarer jeg, ikke for å klage altså, men det er plass til flere i kommentarfeltet. Det er ikke SÅ mange.

I dag har jeg helt fri!!!
Så jeg har vært oppe siden klokka ringte 05.30.  Jeg skal love det ikke var lystbetont å stå opp 05.30 på en frilørdag.  Men noen skulle som vanlig transporteres til Botilrud, og i dag var det Gamle Gubben Grå som skulle av sted til Oslo.
Stakk en tur innom jobben for å sjekke et par ting.
Så var jeg på Kiwi, brødboksen var relativt tom.
Bilen måtte og ha påfyll av næring, så det ble en tur innom Shell.
Hjemme ventet to hunder med labbene i kors, så da bar det ut på tur

Og klokka 9 kunne jeg endelig få i meg dagens frokost.
Antakelig venter en liten kjøretur, eller to ut til Høvdingen, og i kveld er det julebord på jobben..  Gamle Gubben Grå må vel og hentes på bussen en gang…..

Som dere ser, en helt rolig og avslappende frilørdag….
Jeg håper å få gjort mest mulig husarbeid, og noen julegaveprosjekt….
Og jeg lovet å ringe noen for en litt lengre prat i dag….

Vi får se hva jeg får ut av dagen, kunsten er å unngå å havne under pelspleddet på sofaen.

2 kommentarer
    1. Kos deg på julebord 🙂 Vi hadde i går, men jeg var syk, som jeg har vært hele uka. Har ikke sånn kjempesansen for julebord uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg