Kvelden ble som forventet

Hverdagen er tilbake. I dager det tilbake på jobb.  Kalenderen er full av avtaler denne uka,, og Isabell Raad er tilbake på bloggtoppen.
Isabell mener kvelden, og da mener hun lørdagskvelden, ikke ble som planlagt.
Min lørdagskveld var rolig som forventet.  Ett glass vin og litt politisk debatt på PCn
Isabell er sliten etter en uke full av sosial aktivitet og trening til “Skal vi danse”.
Jeg er ganske uthvilt. Har kommet meg etter turen til Trøndelag.

Men selv om Isabell hadde hatt en slitsom uke, måtte hun jo på Findings i helga!!!
Jeg måtte google for å finne ut hva Findings var. Det var en festival på Bislett. Jeg var ikke der- heldigvis.
Isabell tok det helt ut på fredag. og ble enda mer sliten.
På lørdag fristet det mest åbare bli hjemme, ligge rett ut og se på serier.  Men hun stålsatte seg og kom seg på festival fast bestemt på at det ikke skulle drikkes alkohol. Hun ble kvalm bare med tanken.
Hun holdt ut på festival maks en halv time før hun tuslet hjem til Mamma, fikk i seg litt mat og flata ut før midnatt.

Hun har inngått en avtale med dansepartneren sin om å unngå fest frem til premieren.  Det vil si to uker. Ja et glass vin eller tre går jo greit, og så må de jo feste litt på TV2 lanseringen i Bergen denne uka, men ellers ikke noe festing på to uker.

Jeg har vært ute en vinternatt før.  Hørt folk si aldri mer alkohol.  I det minste ikke i år, og så se de synge estiske popsanger på et diskotekgulv bare timer senere- og ja. Det var alkohol med i bildet.

Jeg, jeg skal ikke drikke vin før i kveld.  Hadde ikke drukket Rødvin hele ferien og kjøpte ei flaske på fredag.  Tok et lite glass på fredag, et lite glass på lørdag, og et lite glass i går.  Fremdeles er det litt igjen på flaska. Neste helg er det eddik, så det blir nok et lite glass i kveld og.  Men da, da tror jeg ikke det blir alkohol på meg på noen uker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg