Litt for mye Møllers tran?

Hadde litt mye energi og litt mye skrivekløe en tidlig søndag morgen, og klarte å produsere ikke mindre enn fire blogginnlegg før de fleste hadde rukket å gni sukaten ut av øya.  Skulle tro jeg hadde tatt litt for mye Møllers tran.
Noen ganger glir fingrene lekende lett over tastaturet. Andre ganger er det helt tomt i hodet, ikke noe som frister å skrive om. Andre ganger har jeg noe viktig jeg gjerne vil formidle, men både setninger og ord blir liksom ikke slik jeg ønsker.
Nå har Gamle gubben Grå og jeg gått en tur med hundene i slaps og sørpe. Skikkelig inne-vær ute.
Vi har pløyd oss gjennom gårsdagens aviser mens vi har kost oss med brunsj og ferske rundstykker.
Nå blir det litt husarbeid, og kanskje en liten lur under pelspleddet på sofaen?

Ha en fin søndag

2 kommentarer
    1. Så fint med et sommerbilde fra Kistefos-Museet nå som våren har tatt seg en pause. ☺️ Mange fine skulpturer der, og spennende med den nye kunsthallen de skal åpne til sommeren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg