Reker og jordbær

Ah. Helg. Sommer og terrasse-liv. Inne på bloggen til Doc & Dask leser jeg om en sommerkveld fylt av reker og jordbær. Mer sommer enn det blir det ikke. Hørtes fristende ut. Vi må ha reker snart.

Vibbedille har pakket og er klar for tur til Bergen. Der skal hun blant annet gå opp Fløyen.
Jeg har gått ned Fløyen en gang. Jeg er rimelig sikker på at Vibbedille klarer turen opp utmerket. God tur Vibbedille. Kos deg maks!
Jeg skal og ut å traske i dag. Må jo det skal jeg få denne kroppen til å fungere sånn noenlunde til jeg blir hundre.

Ikke noe nytt fra Stina. Mine svar på hennes spørsmål finner dere her.

Bunny har og kommet seg til Bergen etter en togtur som må ha fremstått som litt av et mareritt.
Nå nyter han Vestlandets hovedstad sammen med sin lille familie. Kos deg masse, Bunny.

Toppbloggerne setter Bergen på kartet denne helgen Vi fortsetter med  mer fra Bergen.. Det er jo der Vivian bor.
Hun er misfornøyd med noen prøver legene har tatt. Jeg tror ikke vi som er forholdsvis friske og raske helt kan sette oss inn i den uroen og alle spørsmålene slike negative prøvesvar medfører for mennesker i  Vivian sin situasjon.
Gled deg over at vekten har gått opp, Vivian – og så krysser vi fingre, ben og armer for at lungelegen og du får orden på blodgassverdiene.

Da er det bare Tom igjen. Han har laget pasta med pesto. Ikke spesielt originalt. Eller, han har verken laget pastaen eller pestoen. Alt er ferdig fra nærmeste matbutikk.

Ikke det mest inspirerende blogginnlegget jeg har skrevet, og det holder ikke å skylde på toppbloggerne. Det er jeg som har skrevet innlegget. Jeg klarte bare ikke helt å finne inspirasjonen nå.
Det neste innlegget fra denne kjerringa kommer litt over klokka 14. Det er alt skrevet. Det handler om Gamle Gubben Grå og kjerringa og en kjøretur jeg sent vil glemme.

 

 

2 kommentarer
      1. ….og dyre… Norske jordbær, altså. Men ja, jeg har og kjøpt. Har en kurv i kjøleskapet som jeg koser meg med. Snart blir det jordbær fra egen hage, håper jeg. har sett mange blomster men ingen kart ennå. Har ikke sett så godt etter, må nok sjekke litt i helga.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg