Takk til Bunnytrash

Bunnytrash  har en slags omvendt adventskalender på bloggen sin.  Det tok litt tid før jeg forsto konseptet. Ja, jeg vet. Det er jeg som noen ganger har litt tregt for det.  Vel i denne adventskalenderen sender han et flaxlodd til en heldig vinner basert på plassering på bloggtoppen. En hyggelig hilsen og litt spenning i førjulstiden.

I dag var det jeg som ble trukket ut. Det synes jeg var utrolig hyggelig. Som mange kanskje har fått med seg er ikke Bunnytrash og jeg alltid perlevenner. Fin omtale av meg og bloggen min har han viet på bloggen sin. Eller fin og fin. Det er selvsagt ikke alt jeg er enig I, men i dag dro jeg på smilebåndet flere ganger. Det hender man kjenner seg igjen selv om en ikke liker beskrivelsen.

Flaxloddet har jeg bedt han sende til Solliv Dette har ikke noe med utakknemlighet å gjøre, men rett og slett for å øke spenningen ved det loddet.  Solliv har vunnet lodd før, skrapt det med stor spenning. Hvis hun vinner en skikkelig sum skal hun kjøpe hytte.  Den hyttedrømmen har vi som følger bloggen til Solliv hørt en del om. Hun vant 25 kroner, fikk etter litt styr byttet det i et nytt lodd med 0 gevinst.  Der hadde vært så gøy om hun vant hytte, så jeg donerer loddet mitt for å øke vinnersjanser hennes – og koser meg med spenningen Solliv skildrer på sin blogg.

Takk igjen til Bunnytrash. Gå inn på bloggen hans og les. Han er en mann med mange meninger som virkelig provoserer meg, men jegvtror han innerst inne har et hjerte av gull.

2 kommentarer
    1. Gratulerer med dagens lodd…og jeg sier tusen takk 🙂 Blir gøy altså…
      Fin omtale hos Bunny Trash – jeg vet jo at dere ikke er bestevenner..Men plutselig kan man begynne å
      like hverandre igjen.

      1. Omtalen var helt grei, og som jeg skrev til Bunny, jeg er lett å engasjere men ikke like lett å fornærme.
        Kos deg med loddet. Håper hyttedrømmen blir skrapt frem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg