Tar jeg litt vel mye hensyn?

Endelig, klokka 9.15 svingte NAF inn på gårdsplassen her, og snart kunne jeg høre dieselmotoren på den gamle bilen til Gamle Gubben Grå brumme fornøyd. Det var nok bare litt startkabler som skulle til. Så med Gubben ute av huset kunne også husmor-dagen min begynne.

Jeg hadde tenkt å starte med å rydde litt på soverommet, men siden Charlie Chihuahua lå og sov der inne utsatte jeg det.  Noen vil sikkert mene at jeg er litt vel hensynsfull.

Jeg satte litt juletrekk på noen sofaputer og begynte i stedet å vaske på kjøkkenet.  Det er i grunn alltid nok å ta fatt på.

Det tok ikke så lang tid før Charlie Chihuahua våknet til liv og ønsket seg ut på dagens første luftetur.  Så da var det bare å kle seg godt med lue, piggsko og vanter. Det er ikke så glatt, men jeg tar ingen sjanser.

Vi tok turen i nærområdet. Jeg er ikke så glad i snø og kulde, men det blir pent av det.  Bildet øverst er fra dagens tur.

Friskt ute i dag. Godt å komme inn igjen.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg