Lys i mørke

Nå begynner kveldene å bli mørke igjenn, og man får lyst til å tenne lys ute. Jeg har en perm hvor jeg setter inn gode interiørtips jeg finner i blader etc.  Dette er min hobby, og jeg sliter med å få Gamle Gubben Grå og to tennåringssønner med på alle mine prosjekt.  Men i dag fikk jeg Gamle Gubben Grå til å ta en titt i permen med meg for å se på alle mine gode ideer for uterommet eller hagen.

Jeg viste han blant annet en lykt som var hengt opp i en gammel smijernslampe og sa at sånn hadde jeg lyst på.  Gamle >Gubben Grå gikk da i garagen (den er overfyllt av alt hans rot og skrot) og kom tilbake med en ødelagt stålampe. Lykt hadde jeg allerede og nå står den så fint og lyser ute på trammen.  Flyttes nok til terassen i morgen, men må liksom nyte den ved inngangsdøra nå i kveld.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg