Mase, mase mase mase, mase mase mase… nei vi har ke tid…

Den herlige førjulstid,…..

…og jeg er  i gang igjen! Mase på Gamle Gubben Grå. Mase på tenåringsgutter og mase på Datteren som for tiden er på besøk fra kalde nord.

Skuldrene er oppe under ørene og kjeften går. Skjønner at jeg jager julekosen på dør med gnålet mitt, men klarer ikke la vær.

For jeg vil skape den perfekte jul. Masse hjemmebakte kaker. Rent og pent over alt. Pynte alle rom i juleskrud ned til minste detalj. Det meste selvsagt hjemmelagd. Koselige sysler for meg.  Men har vel kanskje litt for store ambisjoner. Prøve å puste med magen, senke skuldrene og kravene til meg selv og nyte førjulstiden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg