Mitt sunnere jeg….

Vekta går fremdeles sakte men sikkert nedover.

Under fredagskaffen på jobben før helga overasket jeg alle, ikke minst meg selv, å undre meg høyt over hvor mange kalorier det kunne være i kaka. Ingen sa noe, men de stirret vantro på meg mens de også sjokkert la merke til at jeg hadde med meg matboks (dansk rugbrød med kalkunskinke) og drakk vann og ikke coca cola.

Colaforbruket har gått ned, og vannintaket økt. 

Har ikke skeiet ut med mremykt en eneste gang men pliktoppfyllende holdt meg til brelett. Savner det ikke heller. 

I dag kjøpte jeg knekkebrød i stedet for ostebriks. Knekkebrød med middelhavsurter, et tynt lag brelett og så tomat og agurk som pålegg med et fint dryss aromatkrydder. ble fin frokost. Planlegger gratinerte auberginer som vegetarmiddag. 

Fokuset på mat hjelper.  Men jeg vil øke farten på vektreduksjonen.  Da må mer trening til. Så nå kan hunden bare glede seg. Fremdeles er det å gå tur med hunden den eneste form for trening jeg kan tenke meg, + svømming. Kanskje jeg skal ta en tur å teste ut Ringeriksbadet en dag?

Nei, vekta vil ikke gå ned hvis jeg blir sittende her forran PCn,

 Vi snakkes.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg