Jeg har skapt en trend…..

Jeg har aldri sett på meg selv som noen trendsetter.  Jeg er liksom litt på sidelinja av hva som er moderne og in til enhver tid, går mine egne veier, tar mine egne valg og har min egen stil. Det er utrolig mange år siden jeg sluttet å forsøke å passe inn. “Jeg er meg, se opp for etterligninger” sto det på russekortet mitt engang på 80 tallet, og det mottoet passer fremdeles.

I noen og 40 år har jeg snubla meg gjennom livet, bokstavelig talt.  Jeg fallt på fortauet ved synet av kassevis av øl innestengt på flaske utenfor byens S-lag gang på gang i gymnastiden (og litt for den kjekke S-lag gutten som forsøkte å trille inn flaskene.) Jeg snubla over en eskimo på torget i midttimen (En sånn som Diplom is eide) Jeg tryna i en diger søledam – med linfrakk – da jeg skulle  gjøre meg lekker for å få en hybel vi var 20 søkere til (og fikk hybelen) I skejournalen min har fastlegen skrevet at jeg er allergisk mot fortauskanter etter at jeg har forstuet en ankel, knekkt en albu to ganger og tre ganger slått hull i panna etter å hatt nærmøte med forskjellige fortauskanter. Jeg har brukket den andre albuen etter å ha fallt på en asfaltert rullestolsti …..  og slik kunne jeg ha fortsatt.

Nå begynner de store stjernene å ta etter min trend. I går kunne vi alle se i alle medier hvordan Jenifer Lavrence snublet i trappa under Oscar utdelinga. Når trenden er tatt opp av slike store stjerner, og får slik mediedekkning er det klart dette kommer til  å bli en trend.

Lurer på om jeg med min brede erfaring kan starte kurs?

5 kommentarer
    1. Haha! Ja jeg hørte at hun datt! Det er jo synd på henne. Bra at det gikk OK
      Skjekke bloggen min tilbake og kommentere?
      Gjerne bli fast leser
      hairfix.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg