En helt OK fridag.

Selv om den dårlige samvittigheten gnagde litt i går for at jeg ikke stilte opp når arbeidsgiver hadde behov, så hadde jeg en helt OK fridag. 

Fikk gutta på jobb og skole.. Handlet mat., og tok en tur innom Plantasjen for å kjøpe mere mahognyfarget bark og utstyr til kjøkkenhageprosjektet.  Det blir så bra.
Fikk unna litt gulvvask og annet husarbeid. Trengtes sårt.
Datteren kom og jobbet med prosjektet sitt. Alltid gøy å ha besøk av Datteren. Alltid gøy å se den kreative jenta i aktivitet. Utrolig stolt av den flotte jenta mi. Dette kommer til å gå bra.

Ny tur på Plantasjen. Blakka meg på planter, stauder, busker og frø.  Så får vi bruke dagen i dag med bøyd rygg og jord under negla og få alt plassert i jorda. Gleder meg. På vei hjem fra Plantasjen så jeg at en kollega hadde delt at MUA Bandkonsert begynte om en time på Byscenen.  Flott. Det var den konserten sønnen min hverken husket tid eller sted for.

Kjørte hjem. Dressa opp Gamle gubben Grå og vi rakk Byscenen i god tid for konserten. Alltid gøy å høre MUA:  Ungdommene slutter aldri å imponere meg. Spesielt gøy og se Yngste Sønn spille trompet.  Flink du er. Stolt av deg.

Hjem. Eldste Sønn drev med middagslaging. Datteren og prosjektet hennes begynte å bli ferdig. Vi spiste deilig suppe med hvitløksbrød. Flinke store gutten hadde laget en deilig grønnsakssuppe, selvsagt fra bunnen av. Ikke noe halvfabrikata her i gården.

Så avsluttet jeg dagen med å kjøre Datteren hjem rett før midnatt. En deilig fridag sammen med den flotte familien min. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg