Forsøkte å fungere

j

Jeg er ikke vant til å være syk.  Jeg er ikke vant til å ikke ha overskudd. De siste dagene nå, hjemme sammen med Gamle Gubben Grå har jeg kjent energien komme tilbake.  Jeg har ikke vært så trøtt hele tiden.  Ja, på mandag – på besøk hos Mamma -tok jeg meg i å le flere ganger.  
I går var jeg på møte i SOL, og det er jo alltid inspirerende.  

I dag hadde jeg tillitsvalgts-dag. Så i dag skulle jeg fungere på jobb, er jo bare delvis sykemeldt.  Leste mail, løste utfordringer, forberedte meg til et møte seinere i uka, var på ett møte.  Helt vanlige arbeidsoppgaver  og en dag som arbeidsmessig egentlig var en ganske fin dag.  Ingen nye store saker som overrasket. Utfordringer som lot seg løse av noen mail, og som ble løst i løpet av noen timer. Planlegging av møtet var plankekjøring. Dette har jeg gjort flere ganger før. Møtet var på egen seksjon, løsningsorientert og med en utrolig hyggelig stemning.  

Så, plutselig var jeg helt tom for energi der på kontoret.
Ringte Gamle Gubben Grå som kom og hentet meg,. Vi handlet mat, jeg gikk en liten runde med Kjøteren for å få litt frisk luft . og hadde seriøst problemer med å holde meg våken lenge nok til at jeg fikk slengt i meg litt mat før jeg flata ut på sofaen under pelspleddet.  Så sliten har jeg ikke følt meg på lenge… Eller i det minste ikke de siste dagene.  To timer i koma på sofaen.  Fremdeles kjennes det ut som om noen har kjørt over kroppen min med dampveivals.  

 

 

3 kommentarer
    1. Uff. Du høres jo helt ut som meg nå. Ikke bra. Håper det går over igjen, og at du får tilbake kreftene og pågangsmotet. Og om du finner mer enn du trenger, så gi meg gjerne et lite pip – for her er det meste fraværende. God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg