Gutteklubben ikke fullt så grei….

I dag ble det kjent at disse to sjarmtrollene, Donald og Kim skal treffs og ha samtaler.  Antakelig i løpet av mai måned. 
Verden ble tatt litt på senga av den nyheten der.. Donald hadde ikke en gang informert sine medarbeidere eller sin utenriksminister, så det var nok flere enn jeg som fikk kaffen i vrangstrupen.

Jeg tviler på at et møte mellom disse to karene med omtrent like liten selvkontroll og selvinnsikt vil bringe mer fred og forsoning inn i verden.  Det er lov å håpe, men her er jeg nok mer lik min “gamle” venninne, Realist-Pessimisten, 

En bønn har jeg til de som skal fikse og ordne alt det praktiske rundt dette møtet. 
Skal det serveres mat, foreslår jeg fingermat.  Ikke gi de gutta her verken pinner eller kniver før de er hver for seg – og en ting til, rydd vekk alle kofferter med røde knapper!!! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg