Så var det slutt på energien…

Har gått litt på høy-gir en stund.  Forsøkt å leve som “normalt”:  Tariffkonferanse i Praha, og selv om jeg var flink og gikk på hotellet og la meg rett etter middag hver kveld, ingen irske puber eller Strawberry-Margaritas på meg i år, så var det lange og intense dager.
En 6 timers kontordag og vennebesøk på fredagen, og familieskirenn på lørdagen.  Alt utrolig koselig, men nå er det ikke mer energi igjen.   
I dag er jeg bare tom – og sliten. kroppen føles som den er tygget på og spytta ut, tårene renner og jeg klarer ikke en gang å være sint.  

4 kommentarer
    1. Uff, det er ingen god følelse! Ta det med ro, og vær snill mot deg selv 😀 Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 😀

    2. Oj, oj, det er ille når en ikke engang kan bli forbanna!! Vet alt om det … Kunne jeg enda skyldt på høygiret for den manglende energien. Her går det i første, og likevel er jeg halvdød! Kjipt. Håper det tar seg opp igjen hos deg når du bare får tatt det litt med ro. God bedring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg