Hjemmeferie del 15 Quiz

Med ujevne mellomrom har vi quiz her i heimen.  Jeg samler sammen forskjellige spørsmål fra aviser og magasiner, og så tar vi en familiequiz.  Som regel har det vært Eldste Sønn som duellerer med Gamle Gubben Grå med meg som quizmaster men siden han har flytt hjemmefra er det oftere og oftere Gubben og jeg som duellerer.

Gamle Gubben Grå er kunnskapsrik, og det er som oftest han som vinner.  Eldste Sønn har slått han oftere og oftere, men jeg har vel til gode å slå han mer enn to ganger i løpet av de tretti årene vi har vært sammen.
Men nå  slo jeg han  JEG vant.  2 poeng skilte oss etter at vi begge hadde svart på 100 spørsmål..  Jeg spratt rundt som en galning og sang “I’m the Champion!!!” Jeg er en utrolig god taper – men dessverre en utrolig dårlig vinner….

4 kommentarer
    1. frodith: Takk, det synes ikke Gubben. Han er en helt ok vinner, men dessverre en litt dårlig taper… Men “I’m the Champion, I’m the Champion….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg