Hjemmeferie del 26 Blåtimen

Før kvelden langsomt gikk over i natt tok vi en ny tur opp til Samsjøen.  Det er varmt for alle, også for hundene. Så det å få gitt i det minste den gamle hunden et kveldsbad gjør natten bedre for oss alle. Godt er det og med litt kjøligere luft, som det jo oftest er på skauen. det blir litt bedre å ramle ned i kurvstolene på trammen og når vi kommer hjem og temperaturen nede i bygda også har blitt lavere.

Kveldsstille skogstjern i blåtimen er vakkert og gir ro i sjelen.

2 kommentarer
    1. Det er skikkelig kos med blåtimen. Når jeg var liten husker jeg at jeg satt ved kjøkkenbordet og kikket ut hele blåtimen. Det var en tradisjon som ble borte da mine besteforeldre ikke bodde i nabohuset lenger. I voksen alder nyter jeg den bare når det er fint nok vær til å sitte på verandaen. Men du hvor kos det er!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg