Enda en fridag

Det er mandag, helgen er over – og jeg har fremdeles fri!!!! Det føles som en utrolig fin bonus.  En hel tom dag uten en eneste avtale ligger blank og ubrukt foran meg – og jeg kan bruke den til akkurat hva jeg vil!  
Jeg kan bruke den til kaffe-latte og iskrem, jeg kan bruke den til å gå tur eller rydde hus.  Jeg kan bruke den til å sløve på sofaen, lese politikk eller skrive blogg.    
Deilig – jeg vet ikke helt hva dagen vil bli fylt med, men jeg vet at jeg skal nyte hvert minutt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg