Jelegleder og julemagi….

Julemagien lar vente på seg værmessig.  For ute er det grønne plener, varmegrader og regnet høljer ned.    Dagen har vært fullt opp av arbeid og plikter slik hverdagene mine pleier å være.  Så hvilke julegleder har jeg fått tid til i dag?

Vel, kvelden har vært brukt til å lage fotobok i julegave til min far. Det vil forhåpentligvis gi han en juleglede.  Vitsen med jula er jo å glede andre, så derfor teller det som juleglede.  Og det gleder også meg. Ikke noe er så kos som å lage fotobok.

Litt julemagi var det og da Gamle Gubben Grå kom hjem fra jobb i dag.  Han hadde fått en tekstmelding fra Kiwi i løpet av arbeidsdagen.  Han var trukket ut i et lotteri de hadde, og hadde vunnet 10 kg med klementiner.  Så nå står det en stor eske klementiner i kjellerboden, og det gir oss jo og julegleder å kunne fråtse i klementiner.  (Jeg har alt spist 3 stykker, og de var veldig gode!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg