Armbåndene fra Vibbedille

Foto Vibbedille

I går dukket armbåndet jeg hadde bestilt fra Vibbedille opp i postkassa.  Det er minst like vakkert i virkeligheten som på bildet Vibbedille sendte meg etter at hun hadde forsøkt å lage armbåndene etter min beskrivelse. Elegant er vel ordet jeg vil bruke.

Et elegant smykke med et seriøst budskap.  Slikt liker jeg.  Jeg får liksom spredd et politisk budskap uten å stå og argumentere på en talerstol , skrive et leserinnlegg eller stå på stand på torget.

Kanskje vil armbåndet føre til en prat om temaet.  Kanskje leser noen budskapet og holder munnen godt lukket, av forskjellige grunner.

Sofistikert, elegant Rødt politikk. Det liker jeg!!
Så Vibbedille, nok en gang Tusen tak for at du oppfylte min drøm  om akkurat dette armbåndet.

3 kommentarer
    1. Det armbåndet ble nydelig.
      Vibbedille laget armbånd til meg også etter mitt ønske. Og jeg bruker det hver dag.
      Mitt budskap er: Fuck cancer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg