Breaking News!!!!

Jeg er tilbake på bloggtopplista!!!!  På en hederlig  71.plass!!! Det hjelper når innleggene mine dukker opp på forsiden(og så tror jeg Japp har en finger med i spillet…) TUSEN TAKK!!!!

Isabell Raad har falt ned på en andre plass.  Jeg håper dere ser tegninga; Isabell raser (?) nedover, jeg raser oppover.  Snart er jeg på toppen og hun helt ute av lista. Det er fremdeles lenge til valget. Jeg kan fremdeles nå mitt mål!!

Men med Isabell på full fart nedover, er det selvsagt en ny på topp.
Sofiemk eller Sofie Karlstad heter hun.  Hun har vært der oppe på toppen en snartur før.
Og denne Sofie kommer med virkelig revolusjonerende nyheter!  Hold dere fast, folkens!

“TV HAR ALDRI VÆRT VIRKELIGHETEN!!!!”

Uttalelsen har sin bakgrunn i at hun har deltatt i Paradise Hotell, og at hun ønsker å forklare, eller bortforklare, hvordan hun fremstår på serien. Hun er ikke slik i virkeligheten.

Jeg tror henne.
Mediene gir ofte et vrengebilde av virkeligheten. Ikke minst på serier som Paradise Hotell og på sosiale medier – som blogg. Hven vet, kanskje jeg egentlig er ei sylfide som stemmer Krf ?

3 kommentarer
    1. Gratulerer, – dette går rette veien! Tipper du stadig får flere og flere trofaste lesere. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg