Da er det bare å gå på…

I dag har jeg vært til kontroll på røntgen og hos ortopeden.  Alt gror, selv om noe gror litt sakte. Så nå er det bare å gå på. Rullatoren og rullestolen kan leveres tilbake til hjelpemiddelsentralen og jeg kan få belaste ankelen så mye jeg orker. Det føles utrolig godt! Selv om det fremdeles gjør vondt når jeg labber for mye. Skrittelleren på mobilen sier 2 km i dag, og det kjennes i ankelen. Men pytt. Så lenge det ikke er farlig tåler jeg å ha litt vondt.

Det ble noen skritt i lange sykehuskorridorer. Og etter litt kontorarbeid ble jeg hentet av ei venninne og så dro vi og spiste lunsj og trasket litt i byen. Utrolig koselig!

Nå har jeg flata ut med beinet høyt en stund mens jeg funderer på hvordan  jeg skal løse en utfordring som kom i posten fra Frodith i dag.

Følg med for dette kan bli gøy.

14 kommentarer

Siste innlegg