Datteren fikser kaker….

Se her! En boks full av helt ekte hjemmebakte julekaker. Fikk de av Datteten da vi stressa rundt på juleshopping i dag. Nå blir det hjemmebakt på kakefatet på julaften når Svigermor kommer.  Ikke det at jeg stresser med å imponere henne.  Jeg har vært svigerdatter i over 30 år. Hun har for lengst gjennomskuet meg. Jeg kommer aldri til å bli en like god kakebaker som Svigermor. Selv i en alder av 83 slår hun meg langt ned i støvlene på det feltet.

Jeg har fått handlet noen flere julegaver og en del andre ting som trengs. Bursdagsgave husket jeg og. Datteren og jeg har løpt rundt i hele dag. Tid til litt kaffe og skravling har det også blitt.

Nå har vi en liten pust i bakken. Har tømt bilen og skal snart fylle den opp på ny. Denne gangen tar vi med oss Yngste og Eldste Sønn og reiser ut til Høvdingen. Han fyller 91 år i dag.

Nå må jeg hoppe i dusjen og ordne meg litt før jeg farer videre. Vi blogges!

 

12 kommentarer

Siste innlegg