Det ble en slik dag jeg trengte

Det ble en slik avslappende dag jeg trengte. Nesten så jeg har fått tid til å kjede meg.

Da jeg hadde sittet ute på trammen en stund bestemte jeg meg for at ryggen trengte en strekk. Så da ble det sofa og pelspledd rett innafor den åpne terrassedøra. Godt å ligge slik å dorme og høre at regnet trommer lett på terrassen.

Den friske lufta etter lett sommerregn blandet seg med matlukt fra kjøkkenet. Gamle Gubben Grå er i gang med middagslaging da jeg våkner til livet igjen.

Nå er middagen spist. Ryggen har fått en ny strekk på sofaen.  Snart er det vel på tide å rusle en kveldstur med Charlie Chihuahua.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg