Det er ikke bare jeg som er flink

Gamle Gubben Grå gikk ut mens jeg drev å sydde. Ofte er det smart når jeg driver med ting jeg ikke er glad i eller flink til.

Jeg tenkte ikke så mye over hva han drev med, syinga tok all min konsentrasjon. Men da jeg skulle rydde vekk symaskinen etter at jeg var ferdig kom jeg til å kikke ut stuevinduet, og da ble jeg virkelig glad. Tror dere ikke Gubben sto og utvidet søppelskuret!!  Det var jeg nesten sikket på at ikke kom til å bli gjort før tidligst neste sommer. Men nå var Gubben i full gang.

Vi har nettopp fått en søppeldunke til der ute ved innkjørselen. Glass og metall dunke i tillegg til papir, organisk, rest og plast. Så da er søppelskuret er blitt for lite.

Utrolig glad for at den jobben blir gjort nå, så slipper vi å ha det som diskusjonstema i hele vinter. Gamle Gubben Grå er flink når han bare får ånden over seg.

6 kommentarer
    1. Jeg ønsker meg også søppeldunke til glass og metall. Luksus å slippe å dra av gårde til en sånn fellesdunke et sted.
      Tror ikke Asker kommune tilbyr det ennå.
      Flink gubbe du har, men jaggu er du driftig du også! Koselige gardiner du sydde til hytta 🙂
      Jeg har aldri sydd en gardin i hele mitt liv…

      1. Takk.
        Å sy gardiner er ikke verdens største heksekunst, hvis symaskinen oppfører seg som den skal.
        Ja, det er greit å få glass og metall dunken rett utenfor døra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg