Det er ikke så mye som skal til……

På nytt er det Vabofamily som er Dagens Bunnblogger. Og jeg må helt tilbake til november 2020 før jeg kommer tilet innlegg jeg ikke har kommentert før. Kanskje snart på tide med et nytt blogginnlegg?

Vabofamily med de 11 ungene har overtatt et overnattingssted i fjellheimen og innlegget handler om interiør.  Hvordan de skifter ut slitte skinnsofaer fra 80-tallet med noe litt mer moderne. Får litt lunere farger inn og skaper et mye finere inntrykk. Koselig blir det.

Jeg studerer bildene nøye. Jeg er og veldig glad i interiør, gjenbruk og gode ideer.  Jeg liker stilen de skaper. Jeg liker gjenbruk og jeg liker forandringene de skaper.

Og nok en gang tenker jeg at jeg må snart ha et interiørprosjekt å kose meg med.
Kanskje dette burde være dagen jeg gjør et skippertak i kjellerstua?
Jeg s kanskje….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg