Du er en glitrende diamant….du også….

Vi har vel alle fått med oss Maud Angelicas tale ved sin fars kiste i dag.  Det er noe av det sterkeste jeg har sett, og hørt. At en 16 år ung jente kan stå i en fullsatt domkirke og holde en slik tale på en dag som må ha vært usigelig tøff. Jeg forstår ikke hvor hun fant styrken fra.

Hun ga alle pårørende til mennesker som velger å forlate livet et ansikt. Og jeg håper alle som strir med svarte tanker, alle som tror at verden ville bli et bedre sted for alle hvis de ble borte, jeg håper alle dere fokk med dere budskapet i Maud Angelicas tale. “Det finnes alltid en annen utvei.  Søk hjelp.”
For som denne kloke16 åringen sa.  Vi er alle umistelig for noen.

Ari Behn pleide å si at Maud Angelica var en glitrende diamant.
Maud Angelica avsluttet talen ved sin fars kiste med å si at han, Ari; var en glitrende diamant…han og.

Og vet du hva, du som mener at livet ikke er verdt å leve.  Du som mener at du bare er en småstein som lager plunder i det store samfunnsmaskineriet.  Vet du at du er en glitrende diamant for noen…du og.

.

7 kommentarer
    1. Talen hennes var mektig. Jeg er imponert over henne.Tror hun rørte ved noe i oss alle. Ha en fin helg 🙂

    2. Ja, en helt utrolig tale. Jeg griner hver gang jeg hører og ser den på tv 2 nyhetene, der den går igjen og igjen. Tåren står i øynene på et sekund, selv om jeg har hørt den maaange ganger allerede. Viktige ord, riktig måte å si det på.

    3. Ja, helt imponerende at hun klarte det, og så viktige ord! Tror hun var med på å redde liv med de ordene.♥️ De som sliter tror jo at verden får det bedre uten de, men det er jo tvert om! Viktig å søke hjelp, for den er der.💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg