En forandring på håret mitt…

Reklame | Bare for å bruke ordet reklame og ordet sponse

Det er noen måneder siden jeg var hos frisøren. Jeg kan ikke huske at jeg var veldig spent på veien dit, eller hadde nerver.  Jeg var mest sannsynlig bare glad for at jeg endelig fikk rota meg til å fikse på sveisen.  Som dere alle skjønner er det Isabell Raad som ligger øverst på bloggtoppen i dag og.  Jeg er nummer 45.

Jeg pleier som regel å gjøre det samme når jeg er hos frisøren. Klippe håret kortere. Det er lenge siden jeg har skeiet ut med farger eller krøller. Er så blond at jeg ikke en gang trenger å farge etterveksten. Så også da jeg var der sist.

Jeg har aldri hørt om Keratonbehsndling. Eller hvis jeg har hørt noe om det har det gått inn det ene øret og ut det andre. Og det enda håret mitt føles slitt, livløst og tørt. Kan bli livløst hår uten deltakelse på Skal Vi Danse eller utstrakt bruk av stylingprodukter.

Jeg er nok i utgangspunktet ikke utstyrt med spesielt sunt og glansfullt hår. Mer noen tynne, livløse hårstrå. Vet ikke helt hvem av foreldrene mine jeg skal gi den genetiske skylda for det. Jeg er en tøff type, så det skal mer enn litt tørt hår til for å gi meg panikk.

Isabell hadde selvsagt panikk, og tok selvsagt Keratinbehandling.  I følge Isabell Raad er Keratinbehandling en vidunderkur for håret som varer og varer, i tillegg til at håret blir rett og glatt. Det bygger opp slitt, tørt og skadet hår, gir fuktighet og masse, masse glans. Jeg kunne helt klart trengt en slik behandling, eller håret mitt i det minste…

Isabell elsker denne behandlingen. Håret hennes ble helt uvirkelig glansfullt. Hun trodde seriøst ikke sine egne øyne når hun så hvor sjukt fint håret hennes ble. Og det føles så sunt ut i tillegg.

Isabell er helt frelst og kommer til å fortsette med Keratinbehandling sånn ca hver 6. måned. Pytt pytt om du må sette av en halv arbeidsdag (4 timer) og svi av to dagslønner før skatt (4.000). Det er virkelig verdt det! (Fremdeles i følge Isabell).  Håret blir ekstreeeemt glansfullt og det blir helt sjukt sunt og sterkt. Er det flere enn jeg som reagerer på ordbruken “sjukt sunt” ? Er ikke det i grunn en motsigelse?

Isabell legger inn navnet på samlingen hun bruker og link til timebestillingen deres. Jeg pleier å benytte meg av Drop-in. Kanskje litt optimistisk å håpe på en 4 timers behandling da…  Man kan nok og anta at Isabell har fått sponset denne behandlingen, og det er et reklameinnlegg. Behørig merket.  Skulle det finnes en frisør der ute som ønsker å sponse denne kjerringa med et aldri så lite frisørbesøk er det bare å sende mail

 

 

6 kommentarer
    1. Dette fikk meg til å innse at jeg har begått en stor feil i livet. Jeg fikk nemlig sponsede frisørtimer noen år, mens jeg holdt på med et gammelt nettmagasin. Det skal sies at jeg aldri, verken før eller senere, har vært så velstelt og fin på håret, og opptrådt med et fargekart uten like der oppe på toppen. Feilen var at jeg overhodet ikke tenkte på at jeg skulle skatte av det. 😱😱😱Da jeg senere måtte gå tilbake til den sjukt triste (bedre bruk av ordet “sjukt”) egenbetaling for frisering, ble det sjeldnere og sjeldnere. Så sjelden ble det at jeg, gjerrig som jeg er, bestemte meg for å spare til langt hår. Det holdt ikke lenger enn fire måneder. Da var jeg drittlei av å støvsuge opp store håransamlinger, som egentlig skulle vært på hodet mitt. Dessuten at jeg aldri så folkelig ut på håret.
      Så ja, jeg kan forstå at Isabel vil ta vare på håret sitt, men det er sjukt mye syting, da. Og dyrt! Særlig hvis man ikke har skjulte sponsorer…

      1. Datteren har flott hår. Og hun bruker penger på å holde det flott. Jeg skjønner prioriteringen, men litt surmuling gir flere klikk.

    2. He, he, er så ymse hva man prioriterer bruk av penger til. Jeg forstår egentlig at de som har god råd bruker ekstra penger på toppen sin men man kommer langt med å gjøre noen prioriteringer. Som å kjøpe gode shampoer , balsam og hårkurer. Jeg bestiller fra blivakker siden, der er det gode tilbud…Bruker du dagligvareshampoer og -stylinger så kan du bare hadesågodt med driitstygt hår…:)
      Dette er seriøst sjukt sant!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg