En spontan fyllefest….

Reklame smykker fra PILGRIM.
Selv om denne kjerringa har all grunn til feiring, er på en 56.plass på bloggtopplista i dag, er det ikke jeg som har vert ute og festa.  Nei, det er Isabell Raad som spontant på tirsdag ble med en gjeng til Tønsberg for en fest, eller event som det heter for oss som er på bloggtopplista.  Og når Isabell Raad har vært på fest, ja da må jo Isabell Eriksen bare tusle ned fra topplasseringa og overlate tronen til Isabell.

Når Isabell Raad skrev innlegget sitt i går ettermiddag var hun sliten, bakfull og mente sommeren var over og høsten var kommet.  I dag skinner sola fra blå himmel her.
Isabell tenker å sjekke mail, lage et blogginnlegg til og få mammaen sin til å dulle om henne.
Jeg aner ikke hvordan det gikk med mamma-dullingen og mailen,men noe nyttinnlegg dukket ikke opp på bloggen.  så antakelig har hun ligget i fosterstilling og sett på serier.
Formen min var helt fin i går. Men så har jeg ikke festet på lenge. Tok et lite glass hvitvin på hytta på lørdag.  Det er alt. Unte meg likevel en strekk på sofaen med ei bok i går mens Gamle Gubben Grå lagde middagen.

Isabell reklamerer for et par smykker på sin blogg.  Og siden jeg liksom skal forsøke å tjene litt penger på denne bloggen, har jeg funnet frem til noen smykker jeg ønsker meg til bursdagen min i slutten av måneden.   Jeg startet jo med dette forsøket med litt reklame på bloggen min her for et par dager siden.  I juli, altså i løpet av et par dager, har jeg tjent 32 kroner.  Jeg skal unne meg en god opplevelse for det jeg tjener på bloggen… 32 kroner…. det burde kanskje holde til en god ost?

Men se på disse lekre smykkene fra Pilgrim.  Ville ikke de passe utmerket til meg?
De røde ring-øredobbene ville være greit synlige i innspurten på valgkampen.  Men de røde munnene var jo …helt meg. Skravla går jo om Rødt og Rødt sin fantastiske politikk nå i disse valgkamptider.

Pilgrim//Pilgrim//Pilgrim

4 kommentarer
    1. Søte smykker faktisk. Jeg pleier ikke klikke på reklame, men gjør det for deg så du kan bli kapitalist og bytte til blåsiden. Slu planer her 🤣
      Potetpressa har forfulgt meg i annonser på nettsider etter jeg klikket på den, nå er det kanskje røde lepper som dilter etter.

      1. Den potetpressa har forfulgt meg og… smykkene ikke i like stor grad. Du, jeg kommer aldri til å bli blå eller kapitalist, men jeg er pragmatiske nok til å forstå at penger er kjekt å ha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg