Fort gjort å glemme

For tiden bruker jeg mye av min tid og tankevirksomhet på det kommende stortingsvalget. Det er debatter og møter.

I dag for eksempel var jeg i et frokostmøte med næringslivet her på Ringerike sammen med andre stortingskandidater. Seinere i kveld skal jeg delta I en debatt om norsk Palestinapolitikk. Ja innen dette leses er sikkert den debatten i gang. Jeg har akkurat svart ut en henvendelse fra lokalavisa som ønsker et møte – og kom akkurat nå på at jeg må få skrevet et leserinnlegg. Jeg har noe på hjertet jeg mener avisens lesere bør få.med seg.

Vel, midt opp i alt dette fikk jeg tekstmeldingen du ser over. Jeg måtte trekke litt på smilebåndet over påminnelsen om at valgdagen nærmer seg.

4 kommentarer
    1. Den meldingen fikk jeg i dag også, jeg forhåndsstemte den første dagen som valglokale på storsenteret i Kongsberg åpnet. Å min stemme gikk sånn at en håper at dere får flere kandidater på stortinget, du skjønner selv hva jeg mener nå må vi ha ett regjeringsbytte for dette går ikke lenger.

      Ønsker deg en kjempefin kveld.

      Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg