Frodith sin fotoutfordring Sur, gretten

Dagens ord I Frodith sin fotoutfordring er SUR/GRETTEN.

Jeg har det med å surne litt når jeg ødelegger meg og må holde meg i ro .

Dette er et røntgenbilde av øvre delen av leggen min. Kneet, som jeg ødela for åtte år siden. Bildet er ikke så bra  Det er bilde av en papirutskrift jeg fikk av ortopeden. Metallet er der fremdeles. Jeg har hatt vondt i det beinet I snart åtte år.

I april tok jeg som kjent og skadet ankelen. Jepp, det er det samme beinet.  Det betyr at det nå også er en del metall i andre enden av denne leggen. I andre enden av disse knoklene.

Så hvis jeg er litt dur og gretten om dagen er det fordi jeg er lei av gipsen, lei av å holde meg I ro og bekymret for hvordan beinet vil bli i fremtiden.

11 kommentarer
    1. Det skjønner jeg VELDIG godt!
      Jeg var også redd for hvordan det ville gå med ankelen og leggen min etter samme type brudd som du har nå. Jeg klarte å ramle på isen ei uke før jul i 2013. Men det har gått veldig bra. Jeg kjenner nesten ingenting til det. Vi får håpe og tro at du er like heldig.
      Ha en fin dag😊

    2. For å se det fra en annen vinkel: godt du ikke heter Ingebrigtsen, er gutt og skal delta i OL…😱😱😱
      All mulig medfølelse! 🙌

    3. Skjønner at du har litt og slite med, og at du
      er spent på hvordan dette skal gå videre.
      Jeg hadde ett komplisert brudd i ankelen for 16 år siden, og det har plaget meg i alle år siden.
      Men i vår har det blitt skikkelig ille. Så nå prøver jeg å få hjelp hos en osteopat.
      Ikke ok å gå med så mye smerter hele tiden.
      Ikke rare trøsten dette, men det er nok forskjellig fra brudd til brudd.
      Og jeg ønsker deg virkelig masse lykke til.

      1. Ja, jeg tok jo kneet som du ser for 8 år siden. Det har vært vondt siden. Tror liksom ikke det blir så mye bedre av å ødelegge ankelen I tillegg..
        Men vi får krysse fingrene og håpe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg