Gamle Gubben Grå og Kjerringa på nye eventyr

I dag har Gamle Gubben Grå fødselsdag.  Ikke noe rundt tall, det venter vi med til neste år, men fødselsdag er fødselsdag. Jeg har lenge tenkt på hva jeg skal finne på i bursdagsgave til mannen i mitt liv. Menn som nærmer seg 60 har liksom det meste.  Litt kjedelig å kjøpe bok hver bursdag og hver jul og.

Opplevelser er liksom det som er inn å gi i gave for tiden, så i år har jeg tatt ut penger fra blogg-kontoen og planlagt noe jeg håper skal bli en uforglemmelig opplevelse for oss begge.

Når dette innlegget blir publisert sitter vi forhåpentligvis i bilen og er på vei på nye eventyr.
Jeg gleder meg som en liten unge, det håper jeg Gamle Gubben Grå gjør og.  Mulig han er litt mer betenkt enn meg.

Men nå må jeg hoppe i dusjen og pakke bagen så vi forhåpentligvis kommer oss av gårde til avtalt tid, helst litt før.
Vi blogges, og selvsagt skal dere få oppdateringer underveis på hva jeg har funnet på denne gangen.

6 kommentarer

Siste innlegg