Jeg er faktisk bare ei helt vanlig kjerring….

Nå er vel ikke denne overskriften “breaking news” akkurat. Jeg mener, det er liksom ikke en sjokkerende nyhet at jeg er et høyst ordinært, vanlig menneske av kjøtt og blod. Men siden toppbloggeren på toppen av lista følte behov for å slå fast at han er en helt vanlig mann, tenkte jeg det var greit at jeg gjorde det samme.
Nå går ikke jeg helt i kjelleren og krabber under dyna i et mørkt rom av en slik selverkjennelse.  Nei, jeg er i grunn ganske fornøyd med å være ei helt vanlig kjerring.

Kjerringa ramla ned på en 26. plass på bloggtoppen i dag.  Men 2.309 sidevisninger og hederlig omtale på kvinneguiden.  Det er helt vilt!  Ha en fin dag alle sammen

12 kommentarer
    1. Ja tenk at Kokkejævel bare er en vanlig mann. Et vanlig menneske. Hvem skulle trodd det.
      Måtte inn på kvinneguiden å lese – ikke et vondt ord om deg der 🙂
      Ha en fin dag!
      Klem fra et annet vanlig menneske 🙂

    2. Kokken kunne gjerne kommet med en beklagelse synes jeg. Etter å ha kaldt deg både mobber, ondsinnet og en som terroriserer ham.
      I mine øyne det eneste han kan gjøre for å bli kvitt det ondskapsfulle, smålige stempelet han har gitt seg selv.

    3. Det er godt du er et menneske av kjøtt og blod, men at du et HELT vanlig , nope …det tror jeg ikke noe på😁 Du er helt unik, og en spesielt humoristisk dame. Ellers kan du til nød få stempelet “vanlig”…hehe…heier på deg!!!😚
      Ha en flott dag 😊

    4. Jeg mistenker deg for å være litt uvanlig, men ikke noe er bedre enn det 🙂 gratulerer med fin plassering i dag også.

    5. Vanlig er ikke dumt det. Men jeg tenker mer at du er unik. Og det er vi jo alle. Og heldigvis for det. Tenk om vi alle var så vanlige at vi var prikk like? Det ville blitt ganske så kjedelig 🙂
      Ha en god dag, samme hvilke sprell du finner på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg