Jeg er fortsatt gift….

Isabell Raad troner fremdeles på bloggtoppen til tross for at det ikke har kommet noe nytt derfra siden hus proklamerte at hun var singel på lørdag.  Min proklamering av at jeg var gift, førte ikke at jeg gjorde tilsvarende hopp oppover bloggtopplista, nei jeg raste helt ned på en 82. plass-

Jeg antar at Isabell fremdeles er singel.
Jeg er fremdeles gift, men noen ganger tas det opp til vurdering.

Som i dag. Klokka ringte 05.30. Utrolig tidlig en feriedag spør du meg.  Gamle gubben Grå registrerer klokka, registrerer  at jeg våkner, slår av alarmen og er tilbake i drømmeland i løpet av to minutter. Jeg derimot, må kreke meg opp. Kreke meg opp for å få opp Yngste Sønn og kjøre han på arbeid. Slik jeg må hver dag resten av ferien.  Ingen mulighet for at vi kan dele på den oppgaven.  For Gamle Gubben Grå ser ikke på det å få vår sønn på arbeid som sin oppgave, idet minste ikke når jeg er tilgjengelig.

Som i går. Når meldinga fra Svigermor tikket inn på mobilen min.  Svar på mailen jeg sendte i forrige uke hvor jeg innstendig ba henne om å slutte å sende meg mail full av klaging og syting på Gamle Gubben Grå, på meg på ungene våre – i det minste til jeg var blitt frisk igjen.  Fruen tok tegninga. Hun sender nå klagene per SMS.

Kan ikke tenke meg at Gamle Gubben Grå noen ganger tar forholdet opp til vurdering. Jeg er jo fantastisk perfekt

4 kommentarer
    1. Hehe….ja, sånn er det dessverre….kvinner og menn tenker veldig forskjellig 🙂
      Ønsker deg en fin dag uansett om du må starte den grusomt tidlig ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg