Jeg må gi ut bok…

Det er ingen annen råd.  Jeg må gi ut bok.  Hvordan kan jeg ellers komme på bloggtoppen?  Nåer jeg helt nede på en 57. plass med i overkant av 500 sidevisninger.  Kokkejævel på topp har snart gitt ut bok, og han har over 40.000 flere sidevisninger enn meg.  40.010 for å være nøyaktig.  Det må være fordi han skriver om at i går kom boken. Selv om det selvsagt ikke stemmer. Boka er ikke trykket ennå. Det var det digitale manuset med bilder etc som kom. Fremdeles er man ikke ferdig med småplukk og justeringer, med å legge siste hånda på verket,  Så, siden jeg har boka mi helt klar oppe i hodet mitt (nesten)så kan vel jeg og si at boka kom i går?

Jeg tror ikke jeg skal legge ut noen lenke til noen bestillingsliste av signerte utgaver.  Det er kanskje litt tidlig?  Forresten vet jeg jo at dere vil stå i kø for å sikre dere et eksemplar.  Det haster ikke.

Ellers skryter Kokkejævel litt mer av gulvet han la her om dagen.  Sikkert litt av den samme følelsen som jeg får når jeg går inn på den rosa doen min.  Jeg mener helt klart at det er det vakreste rommet i Drømmehuset Gamle Gubben Grå er ikke enig. Han snakker fremdeles om en førerhund som uler stygt, Skjønner ikke hva han mener…

I går kjøpte han skateboard til Datter. Etter en god del knall og fall, blod og skrubbsår kjøper han hjelm hansker og knebeskyttere i dag.  Smart det.  Synd ungdommen gjerne må en tur innom førstehjelpsskapet eller legevakt før foreldre kommer på den ideen.   Har sett en del tilfeller gjennom alle mine år på røntgen….

Sola skinner fra klar blå himmel. Jeg skal snart ikle meg den hvite pysjen og ta masse røntgenbilder.
Etter jobb skal jeg ut å gå tur med Charlie Chihuahua.  Dette blir en bra dag.

 

5 kommentarer
    1. Det er jammen opp og ned på den lista. Ser det på meg selv også, og jeg ligger jo betydelig lenger ned på lista 🙂
      Men er ikke i så veldig form for tiden, så det blir ikke så mange innlegg fra meg. Det er vel Frodith som holder meg i drift med sin utfordring akkurat nå egentlig 🙂
      Men snart kommer bloggegnisten tilbake.
      Hadde vært kjekt med en bok fra deg da. Tipper den hadde vært veldig lesverdig 🙂
      Artig med viltre aktiviteter 🙂 Selv om det kan føre til småskader. Fornuftig med beskyttelsesutstyr ♥

    2. Bare start å skriv du, boken din vil jeg ha og lese. Har nå vært innom 2 syke hus og sett hvite frakker fly i korridorer mellom ulike pasienter og har tid til trøst og hjelp. 3 ulike røntgen har jeg vært innom og skulke ønske dere ble så mye mer satt pris på fordi dere fortjener det virkelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg