Kan nesten kalles trening.

Jeg har vært ute og labbet med Charlie Chihuahua I dag og. For første gang på lenge har farten vært så høy at appen på telefon lar meg kalle det trening.  Ikke verst! Da kan jeg krysser av for trening for første gang i november. 48 minutter trening sier appen, så det så!

Og ja  jeg bør både andpusten, varm og til og med svett. Og det selv om jeg har på meg en av de trenings-trøyene som jeg kjøpte til treningsleiren. Kan muligens ha noe med at jeg hadde to lag med ull over den t-skjorta men det snakker vi ikke så høyt om.

Vi snakker hellet ikke så mye om at noe av andpustheten skyldtes stigningen på veien. Vi kaller det heller bakketrening. Bakketrening skal gi effekt har jeg hørt. Spesielt intervalltrening i bakker.

Så klappet meg selv på drn svette ryggen og sier godt utført treningdøkt! Det ble I det minste godt over 5 km på skrittelleren.

 

8 kommentarer

Siste innlegg